Missus Abracadabra / Ma-India.nl
Vestigingsadres (alleen bezoek op aanvraag):
Averbeek 8, 7037BM, Beek, Montferland
T 0316 745048
E [email protected]l
W www.ma-india.nl (webshop)
BTW nr. NL001517215B22
Kvk nr. 51125978
ING rekeningnr. NL95 INGB 0006 1342 39
BIC-code van de bank INGBNL2a (alleen nodig bij betaling vanuit het buitenland)
Prijzen en BTW
De prijzen die worden getoond in de webshop zijn incl. BTW.
Verzendkosten
Alle artikelen worden verzonden via PostNL, met de daarbij behorende verzendkosten. Wilt u uw bestelling verzekerd laten versturen en/of aangetekend ontvangen, neem dan contact op met ons. Wij regelen het graag in overleg met u.
Betaling
Er kan d.m.v. voorafgaande bankoverschrijving en PayPal worden betaald. Een artikel is verkocht als de betaling is voldaan.
1) Overboeking per bank of giro
Rekeningnummer NL95 INGB 0006 1342 39, ten name van Missus Abracadabra, Albert Verweystraat 1, 1064 SP Amsterdam. BIC-code van de bank INGBNL2a (alleen nodig bij betaling vanuit het buitenland).
2) Betaling via PayPal
Bestellingen tot €500,- kunt u bij ons met PayPal betalen. Via PayPal kunt u snel en gemakkelijk online geld overmaken. Het PayPal-logo verschijnt automatisch als u de betaalmogelijkheid kiest. U hoeft bij de betaling alleen PayPal te selecteren. Vervolgens wordt u gevraagd om in te loggen op uw rekening en de betaling te bevestigen. Uw financiële gegevens worden nooit aan verkopers of webwinkels getoond.
Als de betaling voor uw bestelling op de bankrekening is bijgeschreven, sturen wij het pakket naar u toe.
Internationale bestellingen
Onze webshop is gericht op klanten in Nederland en Europa.
Wilt u een bestellig doen vanuit een land buiten Europa, neem dan eerst contact met ons op.
Is een product uitverkocht?
Producten die uitverkocht zijn komen bijna altijd weer binnen. Mochten ze niet meer binnenkomen, dan halen wij het artikel van de website af. U kunt contact met ons opnemen om te vragen wanneer het product weer verwacht wordt.
Uitzonderingen:
Sieraden en de leren tassen zijn anders, ze zijn meestal one of a kind. Wij merken ze in de webshop als verkocht. Mocht het unieke one of a kind artikel dat u besteld heeft, bij bestelling reeds uitverkocht zijn, dan boeken wij uw betaling binnen 3 werkdagen terug op uw rekening.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Zodra de betaling bij ons binnen is, gaat je bestelling nog dezelfde werkdag of de volgende werkdag op de post.
Het is kapot aangekomen
In dit geval kunt u contact opnemen met [email protected], of gebruik maken van het webshop ticketsysteem door in te loggen op uw account
Wij proberen altijd de beste oplossing te vinden. Missus Abracadabra garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en aan bestaande overheidsvoorschriften. Deze garantie vervalt of is niet van toepassing als:
• de slijtage als normaal kan worden beschouwd;
• er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder begrepen reparaties die niet met toestemming van Missus Abracadabra zijn verricht;
• de originele pakbon (betaalbewijs) niet kan worden overlegd, is gewijzigd of onleesbaar gemaakt;
• gebreken die het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik;
• beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.
• Bij van buiten komend onheil, (zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen etcetera);
Om gebruik te maken van de garantie moet u altijd beschikken over de originele orderbevestiging (e-mail) en de pakbon/factuur, die bij de bestelling wordt meegeleverd. Deze dienen als het garantiebewijs. Stuur deze documenten mee als u een artikel wilt ruilen of ter reparatie wilt aanbieden. De kosten voor het terugsturen van een artikel zijn in beginsel voor rekening van de klant. Missus Abracadabra kan besluiten, indien de klacht gegrond is, tevens de retourneerkosten terug te betalen. Alle verdere indirecte kosten, veroorzaakt door het defect van het product, komen niet in aanmerking voor vergoeding.
Als u het te repareren of te vervangen artikel verzendt, moet het van een verpakking zijn voorzien waarbij transportschade niet mogelijk is.
Waar blijft mijn pakketje?
Zodra wij de pakketjes op de post hebben gedaan, ligt de verantwoording voor het verzenden bij PostNL. Bij verzending ontvangt u van ons per e-mail een Track&Trace code om de status van het pakketje te volgen.
U kunt er altijd voor kiezen om uw bestelling aangetekend te laten verzenden. Neem hiervoor vooraf contact met ons op.
Verantwoording
Handwerk is echt met de hand vervaardigd en dient met het juiste respect behandeld te worden. Verschillen in de maak, maken de producten uniek. Voorzichtig wassen en met de hand of stomen dus.
Mocht een product binnen korte tijd kapot gaan, dan kunt u contact opnemen met [email protected]. We zullen proberen tot een goede oplossing te komen. Wij geven helaas geen levenslange garantie op onze producten. Ook zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele verkleuringen van sieraden. Dit is o.a. afhankelijk van de zuurgraad van de huid, het gebruik van parfum, aanraking met water, etc. Dergelijke verkleuringen zijn natuurlijk en vallen niet onder de garantie. Zilver is het beste schoon te maken met krantenpapier (het beschadigd stenen niet). Chemische middelen zijn niet leuk voor uw exclusieve stenen.
Kan ik iets retourneren?
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een product niet helemaal is zoals u had verwacht. U kunt artikelen altijd binnen 14 dagen in originele, onbeschadigde en ongebruikte staat retourneren. Neem hiervoor wel eerst contact op met [email protected]. De verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor de klant. Zodra het product weer bij ons binnen is, ontvangt u het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping op uw rekening.
Let op! Vanzelfsprekend kunnen verzorgingsproducten alleen geretourneerd worden als de verpakking niet aangebroken is.
Meer vragen?
Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact met ons op via [email protected].
Information Collection and Use This privacy policy (“Privacy Policy”) notice tells you about the information we collect from you when you use our website. In collecting this information, we are acting as a data controller and, by law, we are required to provide you with information about us, about why and how we use your data, and about the rights you have over your data. Be informed that we strictly do not share your Personal Information to any third parties in any manner other than for the reasons mentioned herein this Privacy Policy. Who are we? We are:- www.ma-india .nl Averbeek 8 7037 BM Beek, Montferland Nederland Tel 0031 316745048
What information do we collect? We collect information about you at our Website, application and our customer service centers. Some of this information does not identify you personally, but provides us with information about how you use our services and engage with us (we use this information to improve our services and make them more useful to you). The information we collect includes some or all of the following:
Why do we collect these information? Name (including title) To create user name/ required to provide personalized experience while answering question/ required to generate order invoice and shipment details by us as well as our shipment partner.
Address Required to generate order invoice and shipment details by us as well as our shipment partner Phone Number Required to generate order and we may need to use your telephone number to contact you regarding your purchase Email ID Your email id is required to answer your question, to contact you in case we need more details about your question, to revert with the solution to your query, to receive communication on order related updates and if you subscribe, you may opt to receive offer and promotional emails. IP address We record IP address to show that the correct tax was applied to the sale, which we are required to do by law. Required to store for security purposes for aiding us to track any individual in case of any mishappening in our website/ system
When you use our website? When you use our website to browse our products and services and view the information we make available, a number of cookies that we and third parties use to allow the website to function, to collect useful information about visitors and to facilitate you better experience. Some of the cookies we use are strictly necessary for our website to function, and we don’t ask for your consent to place these on your computer. Cookies can be useful but not strictly necessary we always ask for your consent before placing them. Various third parties also place Cookies on your computer, again with your consent.
How long do we keep your information for? You exercise your right to have the information erased (where it applies) and we do not need to hold it in connection with any of the reasons permitted or required under the law;
When you submit an enquiry via our website? When you submit an enquiry via our website, we ask you for your name, contact telephone number and email address. We use this information to respond to your query, including providing you with any requested information about our products and services. We may also email you to enqire and/or give extra information pertaining to your enquiry. We will do this based on our legitimate interest in providing accurate information prior to a sale. We do not use the information you provide to make any automated decisions that might affect you.
When you purchase a product from our website? When you purchase products from us online, we ask you for your name, address, contact telephone number, email address. We also record your IP (Internet Protocol) address, which is the address of your computer on the Internet. We will use your information to process your order and to send you your products. We will also send you a receipt and we may use your telephone number to contact you regarding your purchase. We require this information in order to process your payment, deliver your products or services and fulfil our contract with you. We record your IP address in order to show that the correct tax was applied to the sale, which we are required to do by law. Your information is stored on our website which is based within the European Union. Your banking details are passed to a third-party payment processor PayPal and Mollie service. We do not use the information you provide to make any automated decisions that might affect you. When you sign up to receive our newsletter? When you sign up to receive our newsletter, we ask for your name and your email address. We will ask for your consent to use your name and email address to email you our newsletter which contains information about our products and other information which we feel might be of interest to you. We do not use the information you provide to make any automated decisions that might affect you.
When you submit a review about us? When you submit a review about us we record your name, your email address and your IP (Internet Protocol) address, which is the address of your computer on the Internet. We use this information to provide verified independent views about our products and services to potential customers. Your name and the content of your review (but not your email address or IP address) may be publicly displayed on our website. We will do this based on our legitimate interest in marketing our products and services. We do not use the information you provide to make any automated decisions that might affect you. You may ask us to remove your review at any time.
Your rights as a data subject By law, you can ask us what information we hold about you, and you can ask us to correct it if it is inaccurate. If we have asked for your consent to process your personal data, you may withdraw that consent at any time. If we are processing your personal data for reasons of consent or to fulfil a contract, you can ask us to give you a copy of the information in a machine-readable format so that you can transfer it to another provider. If we are processing your personal data for reasons of consent or legitimate interest, you can request that your data be erased. You have the right to ask us to stop using your information for a period of time if you believe we are not doing so lawfully.
Your right to complain If you have a complaint about our use of your information, we would prefer you to contact us directly in the first instance so that we can address your complaint. Ma-India, attention of:- Linda Johnson, Albert Verweystraat 1 hs, 1064 SP, Amsterdam
When does this Privacy Policy apply? This Privacy Policy applies to all of the services offered by ma-india.nl, via its website
Updates to this privacy policy We regularly review and, if appropriate, update this privacy policy from time to time, and as our services and use of personal data evolves. If we want to make use of your personal data in a way that we haven’t previously identified, we will contact you to provide information about this and, if necessary, to ask for your consent. Version 1. Date: 23/05/2018 We will update the version number and date of this document each time it is changed. |